Re: Do ludzi z TPSA

Autor: sp5sjt_at_friko.onet.pl
Data: Tue 15 Dec 1998 - 00:47:19 MET

On 1998-12-06 voyteckn_at_NOSPAM.friko7.onet.pl said:
(...)
 vo>> > ps : czy za linie zajeta tez place 23 grosze
 vo>> > ?
 vo>> Nie nigdzie za zajetosc sie nie placi.
 vo>> Ilosc modemow bedzie sukcesywnie zwiekszana
 vo>> i dodzwonienie stanie sie latwiejsze.
 vo>Mhh... w Rudzie Slaskiej znajomemu tpsa pozaliczala wszystkie
 vo>zajetosci 0202122 (nie wyrzucenia z servera!). Poszedl,
 vo>odpowiedzieli mu fachowcy, ze za to tez sie placi... Chcialem mu
 vo>powiedziec, ze jest glupi i mial skladac reklamacje ale byl to moj
 vo>facet od informy... Uwiezyl w te glupoty :( I powiedzcie mi - co z
 vo>takimi pracownikami robic? Nie sa oni chyba zbyt kompetentni.

Co robić ? Walić do kierownika, albo wyżej, wyżej, wyżej, jakich to mają
wspaniałych pracowników. Może ich wypieprzą, a dadzą normalnych ?
Przypomnę co niektórym moim kolegom (pracuję... wiecie gdzie...), że
zarządzeniem Ministra Łączności zostało ustalone, że w Polsce zaliczanie
rozmów odbywa się od momentu zgłoszenia rozmówcy, do momentu rozłączenia się
przez stronę wywołującą.
Powiem, że poraża mnie i boli głupota, ignorancja niektórych, bo potem, co
tu dużo mówić, uczciwym obrywa się za nie swoje winy. Mnie też się trafiło.

 vo>Pozdrawiam

Równiez p.

--
Sławek SP5SJT.