Re: G200 drivers - do specjalistow ;)

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 15 Dec 1998 - 00:20:51 MET

On Mon, 14 Dec 1998 17:57:58 GMT, radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski)
wrote:

<ciach>
>Moze miales dobre plytki :)

Mam takiego starego Phillips'a (ma juz prawie 4 lata :) i nim testuje
CD. Teac mielil go strasznie dlugo (ale nie dluzej niz np. Toshib'a
x16 :) ale przelknal go w koncu. Pioneer po chwili zastanowienia tez
ja lyknal. Asus x34 po dluzszej chwili uraczyl mnie niebieskim ekranem
- x40 byl ciut gorszy od Pioneer'a ale niewiele

>Mam taka jedna testowa, ktora sobie testuje CD. Zaden naped jej nie czyta w
>calosci (oprocz Teaca 6x :) ), ale tylko Teac 32ek zawiesza sie przy bledzie
>(kazdy egz., oprocz modeli SCSI). Najlepiej bodajze wypadl Samsung :))

To jest bardzo stronniczy test :) Samsungi maja problemy z wiekszoscia
plytek :)

>Asus i Pioneer to taka dobra srednia, Pioneer chyba byl nieco lepszy.

Tez mi sie tak wydaje - dlatego wlasnie go mam :)

>Radoslaw Poplawski (Wroclaw)

Pozdrowienia

Vindex