Re: Płyta Fic i stb Velocity 128 AGP

Autor: Mariusz Stepien (mstepien_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 08:48:15 MET

Maxsiu wrote:

> Ludziska!
> Co sšdzicie o współpracy płyty FIC (MVP-3 chyba 503) z STB Velocity 128 AGP.
> Czy nie ma żadnych problemów, jeśli sš to jakie.

Na poczatek sa dwie wersje plyt fic503+ - 1.1 i 1.2 ja mam 1.1.
Mi to wieszalo system. Mialem wszystko najnowsze, kombinacje z biosem itp itd
ale... mialem przygode z upgare biosu-padla maszyna i musialem wlozyc nowy bios
moze wtedy cos sie pokrecilo. W kazdym badz razie zgadzam sie z opinia ludzi
ktorzy twierdza, ze riva nie lubi nieintelowskiego agp. Teraz mam s3 i voodoo2 -
dziala bez zadnych zgrzytow.

--
Midi, Cubase, Niezbedniki do: Riva, FIC503+, Quake2