VIDEO - pytanie do testatorów np. Vindexa :)

Autor: ChesterEM (chester_at_wkosmos.kki.net.pl)
Data: Mon 14 Dec 1998 - 18:27:39 MET

Dziękuję za dotychczasowe informacje.
Jednak nadal nie wiem jak wymieniony sprzęt sprawuje się w pracy,
jakie są "standardowe" problemy w konfiguracji itp.

BTW mam prośbę.
Karty VC to zupełnie nie moja działka, zatem prosiłbym przy symbolu
oznaczającym model karty dopisać producenta.
Bo dla mnie DC350VII GTTi Turbo, znaczy mniej więcej
tyle co:
Barbapapa B410-o dla 99,9 czytelników tej grupy ;))

Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki.

Chester EM