Re: CD-RW <--> PlayStation

Autor: Marek Nazarko (csbi.katowice.pl_at_mna)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 08:13:28 MET

..machine running, bzz, bzz.., Tue, 15 Dec 1998 16:21:06 GMT, bzz, bzz
..., Dariusz Domal ... bzz, bzz..., wrote :

>Hej

>O co tu chodzi z ta przerobiona konsola. Na czym to polega ?

Płyty na Playstation są zabezpieczone. Taka przegrana płyta nie będzie
działać - musisz znaleźć na giełdzie magika z lutownicą, który coś
zagrzebie w konsoli i pozwoli na omijanie tego zabezpieczenia.
Wiem to ze słyszenia, gdyż konsole mnie nie interesują.