Re: Jaka nagrywarke IDE. Prosze o pomoc

Autor: Marek Nazarko (csbi.katowice.pl_at_mna)
Data: Mon 14 Dec 1998 - 13:28:47 MET

..machine running, bzz, bzz.., Fri, 11 Dec 1998 18:35:18 GMT, bzz, bzz
..., Waldemar ... bzz, bzz..., wrote :

>Kilkadziesiat plyt( muzka, dane, dane i muzyka), i caly czas sie zwieksza(
>doswiadczenie ;)). Nie mowie ze wszystkie plyty udalo mi sie nagracn za
>pierwszym razem, ale zawsze znalazlem przyczyne powodujaca "zepsucie
>plyty". I nigdy nie byla to wina nagrywarki

Nie chcę Ci wytykać ale kilkadziesiąt pły to betka. Jak nagrasz ponad
5 setek to możesz pisać że się znasz :)
Nie bierz tego do siebie, po prostu często ktoś nagra 4 płyty i już
pisze że np. BTC są do d... bo mu jedna jedyna padła.
Ktoś kto się zna na statystyce może napisać ile musi wynosić próba
losowa w takim przypadku.