Re: Megabajt i klienci - co o tym s?dzicie?

Autor: Janusz Pieciun (jpieciun_at_krakow.cc)
Data: Mon 14 Dec 1998 - 00:12:00 MET

Mariusz Mroczkowski napisał(a) w wiadomości:
<913434612_at_p19.f84.n480.z2.ftn>...
Hello Janusz!

11 Dec 98 12:56, Janusz Pieciun -> do All:

> [...]
przez
JP> mikrofon polaczony z modemem ani z karta muzyczna OPTi?
JP> Czy to tak ma byc? Czy moze zle ustawilem zworki w karcie?
JP> Czy tez to wina oprogramowania?
JP> 2. Ktore programy powinienem wgrac z CD Communications?
JP> Chodzi tez o programy: Faxtalk? Faxtalkh? Faxtalkv? Faxtalk
JP> Center...?

JP> 1. Z jaka predkoscia powinien dzialac ten modem w Krakowie?
JP> Ja osiagam tylko 33.600 bps.
JP> 2. Czy trzeba instalowac V.90 i jesli tak to jak?
JP> Probowalem ale instalacja sie przerywa przy roznych
probowanych
JP> opcjach.
JP> Moze potrzebne sa nowe, aktualne sterowniki, o ktorych glosno
na
JP> listach dyskusyjnych w internecie?
JP> 3. Ktore programy z CD Communications powinienem zainstalowac?
JP> 4. Przy zakupie mowi sie i reklamuje polska instrukcja obslugi co
nie
JP> jest prawda (po Polsku jest instrukcja obslugi FaxTalk
Messenger
JP> i poczta, co takze sprawia klopoty przy pierwszej instalacji -
JP> chodzi o polskiego operatora;ciezko jest przeskoczyc w IE 4.0
JP> zglaszajaca sie Australie).
JP> Prosze wiec o wyjasnienie instalacyjne:
JP> a) z jakiego przerwania powinien korzystac ten modem i jak je
JP> zmienic (u mnie jest IRQ 12 i nie da sie zmienic (konflikt
JP> z PS/2))?
JP> b) jaki powinien byc "INIT string" (u mnie jest AT+VCID=1;)?
JP> Prosze ewentualnie podac jakie sa inne opcje i co
oznaczaja.

JP> A oto jedyna odpowiedz jaka otrzymalem:

JP> Niestety nie zajmujemy sie odpowiedziami na takie pytania.
JP> Jezeli beda klopoty z modemem - czekamy na listy.

                 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

JP> Co o tym sadzicie?

Nie pociesze Cie, ale sadze osobiscie, ze maja racje.
Serwis PODZESPOLOW i URZADZEN nie jest zobowiazany do jakichkolwiek
dzialan w
zakresie _instalacji i konfiguracji_ sprzetu. - tym zajmuje sie albo
nabywca-uzytkownik albo inni niezalezni _i platni_ uslugodawcy.
Jesli kupujesz dysk twardy to raczej nie wymagasz by ktos odpowiadal
na pytania
w rodzaju:
1) jaki transfer rzeczywisty daje sie osiagnac n.p. pod BEOS'em
2) w jakich warunkach hard i software'owych (sterowniki)
3) ile CHS powinienem ustawic w PC-BIOS by nie tracic kilku MB w DOS
4) dlaczego nie dziala na drugim kontrolerze EIDE

Serwis ma Cie obsluzyc w wypadku wykrycia _uszkodzen nabytego
hardware'u_, a
nie zajmowac sie edukacja w zakresie Twoich indywidualnych problemow
instalacyjno-konfiguracyjnych.
Czy kupujac n.p. muzyczny syntezator Rolanda, biegniesz do serwisu
pytac co to
jest MIDI, do czego sluzy i jak to najlepiej skonfigurowac aby
skomponowac tango
lub odegrac poleczke??? :)
Modem sie laczy na 33600 co sugeruje, ze raczej jest technicznie
sprawny.
Serwis _bylby_ zobowiazany do instalacji i skonfigurowania tylko na
podstawie
odrebnej umowy. A napewno nie tej _z tytulu sprzedazy podzespolu_
jakim jest
modem.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-

Nie odpowiadam na "newsy" pisane w HTML'u, kodowane "quoted
printable", B64,
UUEncode i sygnowane PGP!.

--
Nie sądzę abyś miał rację.
1. Nie jest w porządku sprzedawanie modemu (zakup 20.11 br.)