Re: Dokładanie pamięci do ATI mach64

Autor: Marcin Koprowski (marcink_at_veracomp.com.pl)
Data: Mon 14 Dec 1998 - 12:07:12 MET

"Paweł Grajewski" wrote:

> Posiadam kartę graficzną ATI mach64 z 1 MB RAM. Obiło mi się o uszy, że do
> karty tego typu można dołożyć drugi MB pamięci. W jaki sposób to zrobić?
> Jakiego typu pamięci należy użyć?
>
> --
> *-[ Paweł Grajewski ]------------------[ grajewsp_at_webmedia.pl ]----*
> * Nie mam czasu na produkowanie się dla czyjejś radochy. (ZmieńNa) *

1. Ta karta wymaga pamieci 70ns DRAM, nie sadze, aby udalo Ci sie
   gdziekolwiek takie pamieci kupic.
2. Dawno temu probowalem wsadzic do niej EDO 35ns i totalnie
   wykrzaczala sie na grafice (tekst byl o.k.).
3. To jest *bardzo* stara karta, przeciez Virge 4MB na PCI mozesz
   kupic bardzo tanio - czy to nie bedzie lepsze rozwiazanie ???

Pozdrawiam
Marcin