Re: DvD, filmy i dekoder

Autor: Adrian Debkowski (adriand_at_kki.net.pl)
Data: Sun 13 Dec 1998 - 22:43:41 MET

Sat, 12 Dec 1998 16:10:31 GMT, "Wron@" <wrona_at_polbox.com> napisal:

>Witam,
>
>Mam zamiar na tygodniu kupić nowy komputer :)))
>Ale mam problem poniewarz kasy nie mam bardzo dużo , więc
>nie wiem czy jest sens kupowac mniejszy dysk i mniej ramu kosztem
>zaqpu sprzetowego dekodera MPEG2. Czy na procu CeleronA_at_450 lub
>415 (zalerzy czy kupie 300A czy 333) i rivie TNT (Asus TV-I/O) filmy
>beda dobrze sie odtwarzały , czy kto? próbował takie "co?"
>
>Pozdrawia
>
>Maciej Wroński [DM4]Wrona
>
>wrona_at_polbox.com

Masz dwa wyjscia:
1. Sprzetowy dekoder MPEG2 i Dolby AC-3 (np. Leadtek S800)
zaleta extra jakosc obrazu video i dzwieku (wyjscie AC-3)
gorsze 3D
2. Sof. Dekoder np. DVDInfo (ftp.dvd.info.pl) i procek >300 + TNT
zaleta dobre 3D, troche gorszy obraz no i dzwiek ze zwyklej karty muz.

Adrian
adriand_at_kki.net.pl
UIN 21652929