Problem z Zoltrixem

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 13 Dec 1998 - 21:57:09 MET

Mam problem z modemem FM-VSP52i - czsem sie laczy (czytaj wybiera) a
pozniej nie chce ;-( Modem jest poprawnie skonfigurowany - u mnie chodzi
idealnie ... Czy moze byc to problem z uziemieniem kompa??? Podlaczylem
do budy kabelek i podlaczylem go do lampki ... zero efektu ;-(( Wpisalem
taka komede AT : AT&FX3%W i jest gorzej niz bylo (tak napisali w
instrukcji gdyby byly jakies problemy - ja wpisalem bo mialem podobne
objawy na poczatku i pomoglo a tu nie ;-((( A dodam jeszcze z komputer
jest na ATX ... plyta BX JetWay Celeron 266 64 ram ....

Michal Piotrkowicz
 moll47u_at_kki.net.pl -=< http://quake3.org.pl >=-
 moll47u_at_priv.onet.pl -=< http://www.cconline.com.pl >=-