Re: Czy jest plyta pod Socket 7 (AMD K6-2) obslugujaca AGP 2x

Autor: kaizen (skasuj.kaizen_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 14 Dec 1998 - 11:13:23 MET

> Planuje kupic procka k6-2 3dnow i S3 Savage , niestety wymaga ona
> ponoc AGP 2x jaka plyta obsluguje ten standart ? (jesli istnieje jakas
> to prosze o inne parametry ISA , PCI , czest. ) Najlepiej zeby to byla
> plyta w standarcie AT (jesli nie to trudno :)

Mam płytę Lucky Star MVP3. Spełnia ww warunki ale specjalnie jej nie
polecam.
Parametry najlepiej sobie sprawdź na stronie producenta
(www.lucky-star.com.tw), jest tam też jej zdjęcie.
Ma tę zaletę że można ją wpakować do obudowy ATX i AT (ma wejscia na
zasilanie w obu standardach). Na po dwa gniazda na SIMM i DIMM, po trzy
ISA i PCI (tego nie jestem całkiem pewien), magistralę 100 (praktycznie
trochę więcej ale nie udało mi się odpalić) i AGP 2x. Ale kupuj ją
dopiero jak się okaże, że tylko ta spełnia twoje wymagania.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen
kaizen_at_friko6.onet.pl