Re: Drive Space 3

Autor: The Undefined (undefine_at_free.com.pl)
Data: Sun 13 Dec 1998 - 20:43:35 MET

Na starym kompie miałem kilka dysków z Drvspace3. Na nowym niestety
był już zainstalowany FAT32, i dane musiałem przegrywać bezpośrednio.
Zna może ktoś sposób, żeby na FAT32 zainstalować Drvspace, lub coś
podobnego. Nie chodzi mi o subst, ale o normalne utworzenie nowego
dysku (chcę, żeby miał z góry założoną ograniczoną pojemność). IMHO
FAT32 nie powinien uniemożliwiać tworzenia takich dysków, ale jak do
tej pory czegoś takiego nie spotkałem. Jeśli to możliwe odpowiedź
proszę na e-maila.

The Undefined Gdyby Pan Bog sie nie urodzil,
undefine_at_free.com.pl nie bylo by problemu z wirusami