Re: Szukam PROVIDERA w Warszawie

Autor: Wawiak (grossb_at_wa.onet.pl)
Data: Sun 13 Dec 1998 - 18:42:34 MET

Witam
Osobiscie lacze sie za pomoca firmy Atcom (W-wa), oplata - 50zl/m-c
(normalnie), nie jestem w stanie odpowiedziec ci na wszystkie pytania, ale
to ich email: info_at_atcom.net.pl .
Ogolnie jestem zadowolony, bo zawsze sie lacze za pierwszym razem. Minusem
tej firmy sa pozostale uslugi: od miesiaca walcze z nimi zeby mi uruchomili
zepsute konto mailowe, i nic...
Zrob jak chcesz !
Pozdrowienia i milych poszukiwan !!!

Enio napisał(a) w wiadomości:
> [...]
innym.
>Czy ktos moze cos polecic?
>
>Podstawowe preferencje:
>
>1. Niezawodnosc (w tym glownie: "brak sygnalu zajetosci" !!!)
>2. Szybkie transfery (oczywiscie jak na nasze warunki)
>3. Dobry i niezawodny serwer SMTP
>4. Ceny w granicach przyzwoitosci
>
>Dodatkowe zalety (niekonieczne):
>
>5. Oplaty niezalezne od czasu i ilosci polaczen, oraz ilosci przepchnietych
>danych
> (czyli tylko staly abonamnet), no chyba, ze CALLBACK
>6. "Filie" (numer lokalny) poza Warszawa (np: Rzeszów) [ Rzeszów RULEZ!
;-) ]
>7. lacza niezalezne od TPSA (czyli prosto do NASK) (?)
>
>Zupelnie nieistotnte dla mnie:
>
>1. dodatkowe uslugi (WWW, duze konto e-mail, Shell, ftp) - olewam!
> Interesuje mnie TYLKO pelny dostep do Sieci,
> konta i strony juz mam (pod dostatkiem)
>2. obsluga V.90 lub K56 - olewam!
>
>Z gory dziekuje za wszystkie (sensowne) odpowiedzi,
>zwlaszcza prosze o refleksje osób, które korzystaja z platnych ISP
>od pewnego czasu i albo sa albo nie sa zadowolone.
>
>Obok odpowiedzi na grupe, bardzo bardzo prosze o kopie na priv'a:
tkobosz_at_mp.pl