mam problem z NFS 3

Autor: Wu-Brat (airman_at_friko3.onet.pl)
Data: Sun 13 Dec 1998 - 08:19:55 MET

Gierka jest w calosci na cd, uruchamiam ja zaczynam grac a ona w tym
momencie pisze : ILLEGAL CHUNK SIZE itp. takie tam smiecie.
Mam karte STB Velocity 4400 PCI na firmowych driverach, u kumpla na Voodoo
1 gierka chodzi bezproblemowo wiec co jest grane.
Reszta sprzetu to
K6 2 266 3dnow
plyta shuttle 569 v.2x
64ram
directx6.0
Start gierki nie zalezy od kerty graficznej chyba... bo jak u mnie byl ten
monster to tez nie chodzila...co tokwestia sterownikow czy cos ?
Odp. prosze na priva :
airman_at_friko3.onet.pl
Wu-Brat