Re: voodoo 2 i drganie ekranu

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 12 Dec 1998 - 13:46:38 MET

On 11 Dec 1998 11:35:49 GMT, "T.Zon " <zonzi_at_friko3.onet.pl> wrote:

>Grzegorz Sawicki <gsawicki_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule
><3670491b.9001363_at_news.task.gda.pl>...

>jakos
>to ekran
>problem z

>Fic Va 503+ ver 1.1a zadnych problemow ze wspolpraca z Creative 12 MB ...
>Stawiam na kiepski kabel, ale moze sprubuj karte grafiki odsunac do slotu
>jak najdalej od V2.

Na tym samym kablu dziala na solteku wiec to nie to.
Co do odsuwania, to bardzo chetnie, ale najpierw musialbym polamac
voodoo, bo ta karta jest tak dluga, ze wchodzi tylko do jednego slotu,
a przy innych przeszkadza wiatraczek od procesora. A karta graficzna
jest na AGP wiec nie ma szans na zmiane polozenia kart. Ale tak samo
chodzi na Solteku wiec znowu musze wykluczyc, ze ta sutuacja cos
zmiania. Jedyne co moze byc zle to albo zeczywiscie za male napiecie,
albo cos zie ustawione w biosie (albo Windows 98 ktory wlasciwie ledwo
co zauwazyl zmiane plyty i moze ma zle sterowniki, ale nie ma zadnych
wykrzyknikow, a Soltek tez jest na Via apollo wiec tu zeczywiscie mogl
nic nie zauwazyc).

--
Grzegorz Sawicki
e-mail: