Iglowka, karta 2D - pytanie

Autor: Grzegorz Gawlikowski (gawlikog_at_wizard.ae.krakow.pl)
Data: Sat 12 Dec 1998 - 17:02:57 MET

Kupuje kompa do biura i mam 2 pytanka:

1. Jaka kupic w miare tania drukarke iglowa do drukowania faktur? Nie musi
byc ani specjalnie szybka ani heavy-duty - tych faktur bedzie malo (kilka
dziennie). Moze jakis Panasonic?
2. Jaka kupic karte 2D (3D nie bedzie potrzebne, ale jak juz bedzie to tez
nic sie nie stanie)? Tez cos w miare taniego i porzadnego - i740, Riva,
G100, ATI XpertWork - co ma najlepsze 2D?
Aha, jeszcze nie wiem, czy bede kupowal plyte na BXie czy Socket7 - jakiej
karty nie kupowac w tym drugim przypadku - chcialbym, zeby wszystko dzialalo
bez problemow, bez majstrowania w BIOSach itp.

Z gory dzieki i przepraszam jesli moje pytania juz byly walkowane na liscie
(a pewnie byly)
Pozdrawiam
Grzegorz Gawlikowski
gawlikog_at_wizard.ae.krakow.pl