Re: Zamiana zasilacza z AT na ATX -- jak?

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Sat 12 Dec 1998 - 04:19:21 MET

Michal "Misiek" Bryczkowski napisał(a) w wiadomości:
<74ors1$gl1$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...
>Sa takie zasilacze ATX, a dokladniej obudowy ATX z takimi zasilaczami u
>jednego z warszawskich dystrybutorow.

Ale pewnie nie mają wyłącznika sieciowego tak jak te, które ja widziałem.
Kto widział zasilacz ATX z gniazdkiem do podłączenia monitora i wyłącznikiem
sieciowym równocześnie?

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Warning! Your sig is currently hacked by other user!