Re: G200 drivers - do specjalistow ;)

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 12 Dec 1998 - 02:02:02 MET

On Fri, 11 Dec 1998 16:54:57 GMT, j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl (Jacek
Fiok) wrote:

<ciach>
>Tak... kiedy wypuscili gldooma, nawet pociagnalem je sobie do spolki z
>ICD_beta1, z nadzieja, ze moze zadziala.
>
>Niestety, nie zadzialalo. Czekamy dalej :(

Dziwne ... Na jakiejs liscie dotyczacej matrox'a pare osob chwalilo
sie ze im dziala. Ja niestety nie mam doom'a wiec nie jestem w stanie
tego sprawdzic

<ciach>
>Ja tak patrze i widze, i rozumiem, i cieszy mnie to - tylko ze
>(pozwole sobie wkleic, niech ci, co jeszcze tego nie widzieli sobie
>popatrza :)

No coz - moze Liew rzeczywiscie nie napisal tego zbyt przyjaznie :)
Swojego czasu mialem do niego o to pretensje ale przy trzecim
programie sie przyzwyczailem :)

<ciach>
>No i jak? Od czego by sie tu zabrac? Poczytalem sobie nawet faq. I co
>z tego. Jak kiedys odpalilem SGRAM optimization (/2 0 0 0), to system
>mi sie zaraz zawiesil.

Bo przesadziles :) Nie ukrywam ze jesli chcesz osiagnac dobre wyniki
to czeka Cie duuuuzo testow i restartow :) Jesli chcesz sie
skontaktowac z Liew'em to napisz na kjliew_at_pop.jaring.my - mozna sobie
z nim bez problemu pogadac

>W takim razie - poprosze o szybki kurs... :)

Szybkiego kursu nie bedzie :) To sie niestety dobiera do kazdej karty
osobno - musisz sam poprobowac :)

>Jakby co - mam juz cooler 486 na radiatorze od G200.

I dobrze - podkrecone G200 lubi sie grzac :) Ale pociesz sie - G200 @
100 MHz grzeje sie mniej niz TNT na nominalnych 90 MHz :)

>W kazdym razie na 103MHz w/g MOC-a idzie bez wiekszych problemow, zysk
>fps jest zauwazalny.

Z wiatrakiem powinienes bez problemu dojsc do 115 MHz - przy dobrym
egzemplarzu nawet do 125 MHz. 103 MHz mialem na najgorszym SD i to bez
wiatraka

<ciach>
>Jasne - ale ile to kosztuje - czy jest jakies performance penalty?

Roznica jest w zasadzie pomijalna - miesci sie w granicach bledu
testow

<ciach>
>sciagnalem, ale dziekuje - robie to zazwyczaj recznie :)

Dwumlask nie jest wygodniejszy? :))))

>Hehe... to dobre... :)

Matrox poprostu rzadko zmienia zasady dzialania swoich chipow :) Co
prawda odpalajac wersje 0.1 mialem dusze na ramieniu ale nie bylo z
nia zadnych problemow :)

<ciach>
>I dzieki Ci za to.

Alez prosze Cie bardzo :)

> Bo czasami mam juz sie zamiar zalamac - prosze o
>rade w sprawie modemu - praktycznie bez konkretnych, sensownych
>odpowiedzi, zdecydowalem sam - wybralem USR-a.

Tu niestety i tak nic bym Ci nie poradzil - przy mojej linii Zoltrix
sprawuje sie na tyle dobrze ze nie mam go zamiaru wymieniac :)

>W sprawie CD-ROMu - zupelne zero odzewu, tez juz wybralem - TEAC x32
>IDE, 240 brutto - bo ma go dwoch moich znajomych i sa zadowoleni,

Szkoda ze przegapilem ten post - polecilbym Ci Pioneer'a x32 lub x36.
Teraz znajomym instaluje tylko takie - dobra korekcja, cichy, szybki
no i bez tacki :)

>widzialem ten naped w uzyciu i jest fajny. A ASUS x40 jest jeszcze
>sporo drozszy i nie wiem, jak sie sprawuje.

Akurat x40 Asus'a sprawuje sie niezle - gorzej z x34 bo byla dosc duza
ilosc egzemplarzy wadliwych z beznadziejna korekcja i glosnych. Teac'i
sa bardzo fajne ale ta 32-ka ktora mialem miala dosc wolna korekcje

>Ostatnio pytalem tez o to, co jest nie tak z moja drukarka - niestety,
>i tym razem kompletna klapa.

Hmmmm. A jaka masz? Drukarki akurat nie sa moim hobby :) ale moze
znajde jakas rade

>Wiec sami widzicie - jak to z mojej strony wyglada... :(

No coz - tak to niestety bywa ...

Pozdrowienia

Vindex