Re: Notebook i podczerwień

Autor: Maciej Krzysiek (serwis_at_next.pl)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 23:28:49 MET

BRiXi <brixi_at_friko3.onet.pl> napisał(a) w artykule
<366EB43A.5715B42E_at_friko3.onet.pl>...
Kupiłem drukarkę Canon BJ50 z możliwością komunikacji z kompem na
podczerwień. Chciałem (i oczywiście nadal chcę) tę możliwość wykorzystać
w notebook'u Fujitsu ale nie udało mi się.
Na notebooku jest win95. Zainstalowałem wszystko jak instrukcja
przykazała. Doinstalowałem obsługę podczerwieni w windozie i... pojawiło
się okienko, komunikat "znaleziono urządzenie...". Wszystko wygląda cacy
tyle, że przy próbie drukowania wyskakuje błąd braku komunikacji z
drukarką.
Co dalej...

BRiXi

Spotkalem sie z sytuacja, ze drukarka pracowala tylko i wylacznie w
odleglosci od ok. 60cm do 1m.

Pozdrowionka

MacMacio