Re: Ludzie !!! Przekonajcie mnie spowrotem do Netscapa

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 18:39:27 MET

Michał Zielinski napisał(a) w wiadomości: ...

>niestety nie dziala. Czy ktos zna moze inna wyszukiwarke plikow ?

Ale działa ten drugi adres. I ciągnie się zdumiewająco szybko (jak
ciągnąłem, to transfer przeskoczył 2kB/s) 8-O

Przy tym chciałem bardzo podziękować obu kolegom, którzy mi pomogli.
DOSLYNX to dokładnie to, czego chciałem, zaś z mojego lamerowatego pktu
widzenia Tubo Vision to nie tylko nie jest wada, ale wręcz przeciwnie
;-)

Tylko taki trochę mało ergonomiczny ten DOSLYNX :-(

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w nagłówku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl