Ile da się wycisnąć z 233mmx

Autor: xxx (xxx_at_polbox.com)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 17:55:37 MET

Aktualnie mam Intela 233mmx podkreconego na 266 (3.5x75) i procek w ogóle
sie nie grzeje (big cooler). Więcej nie mogę, bo nie pozwala mi na to płyta.
Chcę kupić płytę fica i mam pytanie ile mogę maksymalnie wycisnąć z procka
przy stabilnej pracy i czy może lepiej kupić AMD (oczywiście praktycznie, bo
teoretycznie płyta fic może 600Mhz). Czy pójdzie to na magistrali 100 Mhz.
Nie wiem czy mój procek ma blokadę, bo maksymalny mnożnik na płycie to 3.5 -
kupiłem go w lutym. Moja pamięć to 64dimm + 32dimm 10ns.

Jeśli ustawię 100 Mhz na magistrali to czy nie zjarają mi się karty PCI i
ISA? Czy mogę ustawić dla nich stałą niezależną częstotliwość (na płycie
fic)

Jak kręcą sie procesory amd i jaką wersję kupić aby można było uzyskać
najwyższą wydajność? (z podkręceniem oczywiście)
Proszę ewentualnie o adresy jakiś stron o kręceniu amd.

Co najlepiej zastosować jako odprowadzacz ciepła między procem a coolerem
(jakieś pasty czy co) i gdzie można to kupić.

Proszę o konkretne odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich grupowiczów
                                                        Maxsiu

maxsiu_at_polbox.com