Odp: Losowy CD ROM

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 15:18:06 MET

>Witam i dziękuję za wszystkie porady. Niestety, żadna z nich nie jest
>skuteczna. Chyba najbardziej bym się przychylił do teorii o zbyt szybkim
>komputerze. W końcu mój CD-ek to tylko stara ósemka. Gdyby komuś przyszedł
>jeszcze jakiś inny pomysł, proszę nie krępujcie się.

    Raczej nie ma sposobu na ten CD-ROM. U mnie (Philips 10x) sytuacja jest bardzo
podobna:
po restarcie Windows widze go jako dysk wymienny o pojemnosci
100-800 MB (rozne wartosci). Wraca dopiero po resecie komputera.
Moze pomoc wylaczenie "DMA" przy wszystkich urzadzeniach podpietych
do kontrolerow (nie ma znaczenia, ze CDek jest sslave, a HDek pmaster),
jednak spadek transferu masz zagwarantowany.
    Tak to juz jest z tymi starymi napedami... Moj w tej chwili czyta jedynie
oryginalne plyty, a tych nie mam zbyt wiele ;).

Pozdrówka,
A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)