Re: Intertele

Autor: -= SiLvaH =- (silver_at_tpsasux.com)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 15:32:25 MET

>Przykro mi, ale mail przychodzi z adresu ...._at_tpsasux.com i pisanie poprzez
>"reply" konczy sie zwrotem od adresata. Proba dzwonienia do Ciebie konczyla
>sie sygnalem zajetosci.

Hmm wiekszosc maili do mnie dochodzi poza tym wyraznie napisalem ze czasami
mam problemy z tym adresem i podalem inny.
Powiem wiecej pisalem nawet z innego konta ale widocznie nikt sie nim nie
przejal.

> [...]
>gdy uzywa sie go publicznie. Trzeba go jeszcze udowodnic, inaczej sprawa
>podchodzi
>pod Kodeks Karny.
>Intertele S.A. jest duza, istniejaca od ponad dwoch lat firma i raczej
>nikomu niczego
>jeszcze nie ukradla. Krasc tez nie zamierza - konta unixowe sa uruchamiane
>zawsze
>NIEZWLOCZNIE po wplynieciu kasy na konto. Juz bardzo duzo takich kont
dziala
>i nikt jeszcze mnie o kradziez nie posadzal jakos.

Jezeli to wszystko prawda to przepraszam ale to bardzo dziwne ze pieniadze
tak dlugo ida poza tym nie dostalem zadnego wyjasnienia wiec mialem prawo
sie zdenerwowac.