Re: celerony OEM

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 15:46:46 MET

Jacek Fiok napisal(a) w 'Re: celerony OEM':

>az mi sie nie chce w to wierzyc - toc to de facto jest ok. 100$ !!!
>A jeszcze ktos w Polsce musi na tym zarobiæ.
>To po ile Intel teraz sprzedaje c300A i c333?
Wbrew pozorom firma Action nie jest pierwsza lepsza firma typu skladak,
lecz jedna z wiekszych hurtowni w Polsce. Kupujac procesory paczkami po
1000(?) sztuk na pewno im sie to oplaca. Poza tym sadze, ze nie kupuja
tego w Polsce. Moze bezposrednio u intela? Kto wie...

cheers,
  ACC/VTS, ICQ: 21819610
  acc_at_pertus.com.pl