Re: Monitor 17" < 1400zł ???

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 15:14:30 MET

Dnia Thu, 10 Dec 1998 17:12:53 GMT, Adam Moczulski
<adamo_at_tomcat.wroclaw.tpsa.pl> napisał:

> Tym za 945 nie warto sie przejmowac. Ale 1795p za 1290 ma calkiem
>sensowne parametry. Efektywna przekatna jest taka sama jak w innych 17 z
>tym kineskopem czyli jakies 15.6'. Sam zmierzylem. Bez klopotow wyciaga
>1280*1024 przy 75Hz. Jedyna wada jest to, ze sa niewyregulowane. W moim
>po paru godzinach rozjechaly sie kolory w prawym dolnym rogu i co za tym
>idzie mam lekkie przebarwienie. Po swietach bede reklamowal.

Piszesz, ze tym za 945 nie warto sie przejmowac. A wiec wiesz, o co
chodzi - nareszcie ktos mi powie cos konkretnego! Czy moglbys mi podac
numerek tamtego monitora i jego parametry (to tak bardziej z
ciekawosci)?

A jesli chodzi o 1290zl, czyli praktycznie 1300 - to juz nie jest taka
rewelacja, w sumie pewnie trudno powiedziec, bo z kolei za 1400 mozesz
miec CTX 1792SE, a za 1500... i tak dalej. Rozumiesz, o co mi chodzi,
prawda?

Ten monitor moze miec sens, o ile ma jakies w miare niezle quality.
1280x1024_at_75Hz, to chyba znaczy 75kHz HSync, tak? Dobre pietnastki
maja 70, a siedemnastki 92. Z tym, ze oczywiscie 1600x1200_at_75 raczej
nie bedzie mi potrzebne, ale jednak pracujac blisko gornej granicy
masz DUZE ryzyko, ze obraz bedzie juz rozmyty.

W tej chwili mam philipsa 15A i musze isc na kompromis - albo
1024x768_at_75 i troche juz rozmyty obraz, albo lekkie miganie i 70Hz...

--
Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl    http://rainbow.mimuw.edu.pl/~jfiok/