Re: VIDEO - pytanie do testatorów np. Vindexa :)

Autor: vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 14:47:00 MET

ChesterEM <chester_at_wkosmos.kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<f77c2.3433$0Z.734612_at_news.tpnet.pl>...
> Mam klienta, który poszukuje karty typu Video Capture do PC
> Teoretycznie AV Master wystarczy ale klient ma dość nietypowe
> wymagania.
> Karta musi obsługiwać wejście sygnału analogowego
> oraz cyfrowego.
<ciach>

Czy to musi byc koniecznie _karta_ do PC? Szczerze mowiac nie widzialem
jeszcze karty dajacej rownoczesnie wejscie Beta (bo chyba nie chodzi mu o
svhs?) i DV. Rozwiazanie zewnetrzne w postaci takiego "smiesznego"
komputerka opartego o Amige znam wiec jesli odpowiadaloby mu cos takiego to
moge Ci pare danych przeslac. Poszukam jeszcze takiej karty ale nie widze
wielkich szans - jesli sie cos takiego znajdzie to pewnie i tak bedzie
drozsze od dwoch kart. Jeli mozesz to podaj jakies konkretniejsze wymagania
klienta (rodzaj wej. analogowego, stopien kompresji obrazu itp.)

> Pozdrawiam
>
> Chester EM

Pozdrowienia

Vindex