Partycjonowanie

Autor: K (krzysp_at_polbox.com)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 13:31:38 MET

Dziendobry!

Mam niniejszy nielatwy problem z zainstalowaniem systemu OS/2 w
wersji 4.0. Juz kiedys zainstalowalem OS/2 ale w wersji 3.5. Mam
juz na dysku Windows 95. Kiedy instalowalem wersje 3.5 Windows 95
tez bylo na dysku tak jak teraz i wszystko bylo OK. Teraz natomiast,
kiedy nalezy pozmieniac partycje dyskow, dostaje wiadomosc o bledach
w partycjach. Nie mozna nic z nimi zrobic. Kasowanie nic nie daje, bo
nie
mozna utworzyc nowych ani wybrac instalacyjnej. Natomiast wszystko gra
dla dosowego fdisk'a i Windows 95 OSR2. Nie mam pojecia co zrobic!
POMOCY! BLAGAM!

Uszanowwanie Krzysztof Pawlowski
krzysp_at_polbox.com