Re: Wydruk pod Lantastikiem

Autor: The Undefined (undefine_at_free.com.pl)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 18:29:44 MET

>Co to znaczy pzrez siec ?

Do AT i 386 drukarka jest podłączona bezpośrednio przez rozdzielacz (z
czasów, gdy były tylko dwa komputery bez sieci.

>Czy drukujesz za pomoca servera czy za pomoca RPS.
i, i, próbowałem kilku różnych kombinacji, wydruk strony z pewnego programu
FK trwa około 2 minut(normalnie nie więcej niż pół minuty).
>Istotny tez jest parametr NET LPT TIMEOUT
Próbowałem przy wartości 10 i 5 sekund. Przy pięciu sekundach drukowało
troszkę szybciej, ale ciągle około 1.5 minuty. Czy dalsze zmniejszanie
wartości nie będzie miało wpływu na stabilność systemu?

The Undefined Gdyby Pan Bog sie nie urodzil,
undefine_at_free.com.pl nie bylo by problemu z wirusami