Re: U oszczednych dostawców... czyli dlaczego CHIP jest

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 18:07:00 MET

Piotr Kubiszewski (CHIP) <kubiszewski_at_chip.pl> wrote in message
>Pszemol, błagam, niech już Ci będzie - notka była kiepska.
>Tylko dajmy jej już spokój, proszę!

W poprzednim artykule napisałem nieco o tym gdyż mój poprzednik
utwierdzał nas w przekonaniu iż notka była ok i na dodatek zgodna
z intencjami autora wyrażonymi na stronie www dystrybutora.

>Proponuję skupić się na dyskusji co jeszcze jest złe,
>bo jak na razie to kręcimy się w kółko wokół jednej durnej notki.

Tak jak już napisałem w moim pierwszym artykule na chip.jaki_chip
nie tylko ta jedyna notka była zła ona była najgorsza i właśnie ona
spowodowała przelanie się u mnie dzbana cierpliwości i sprowokowała
do wynurzeń...

>CHIP to także Top10, testy, mnóstwo innych artykułów.

Zgadzam się, jest tam również mnóstwo innych,
bardziej wartościowych artykułów. Jest też wiele
bezużytecznych dla większości czytelników :-(

>Wyrażanie opinii na podstawie jednej notki jest nie fair.

Nie podsumowałem CHIPa na podstawie wyłącznie tej jednej notki!

>Co jeszcze? Co jeszcze jest do bani?

Kilka rzeczy, już nie tak jaskrawych i oczywistych jak opis Planet.Splita.

>Pomóż, podpowiedz, zrecenzuj... Byle konstruktywnie.
>Naprawdę szkoda Twojego i naszego czasu na rozważania
>co było fajne, a co nie w tej jednej jedynej notce.

Zgadza się. I to tyle o tej notce. Jeśli znajdę czas na recenzję tego
numeru CHIPa to przyślę ją na grupę. Mam jedynie u siebie 12/98.
Nie bardzo widzę szansę zakupu następnych nummerów po cenie
$5.70. A może redakcja CHIPa ma inną propozycję cenową dla
zawiedzionego troszkę ostatnio lecz wiernego czytelnika z Chicago?
Zero USD byłoby najciekawszą propozycją oczywiście... ;-)

Pszemol