Plik M1OPT.EXE dla procesora Cyrix.

Autor: Roger (zbigdom_at_polbox.com)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 15:49:53 MET

Witam
                Czy ktoś może posiada program firmy IBM do włączenia opcji
NoLock i ustawienia bitu No_Lock w rejestrze konfiguracyjnym wewnątrz
procesora. Z plików które znalazłem nie mogę skorzystać bo albo nie mogę
dostać się na serwer IBM-u (plik M1OPT.EXE) lub też transfer danych jest 0
(czytaj zero, w porywach do 0,1).
Podam może jeszcze nazwy tego co znalazłem. Są to M1OPT.EXE, 6X86m1opt.exe,
6x86cfg.exe. Jeżeli ktoś posiada takowy program i mógłby mi wysłać ma KKI
lub podać URL z którego mógłbym to ściągnąć w miarę szybko to bardzo będę
wdzięczny.

PS. Maksymalna wielkość pojedynczego postu na KKI wynosi 1Mb tak więc post
należałoby podzielić na przynajmniej dwa bo waży ponad 1 Mb (lub niecałe 1Mb
w zależności od wersji).

PS2. Wszystkie odpowiedzi z grupy PL.COMP.PECET bardzo proszę o wysyłanie na
e-mail ponieważ nie subskrybuję tej grupy.

--
POZDRAWIAM
        Zbigniew  "Roger" Domański