Flash BIOS Help !!!

Autor: Łukasz Ścibiorek (luk_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 14:08:43 MET

Dla płyt PA-2013 PCB 1.1 i 1.2 :JF1531_pa2013_11_12.zip
http://amd.strefa.com/bins/bios/ficpa2013/JF1531_pa2013_11_12.zip
dla płyty PA-2013 PCB 2.0 : JI1532_pa2013_20.zip
na www.fic.com.pl

!!! H E L P !!!
I tu mam problem !!!
mam wercję płyty 2.0 (nr jest w lewym dolnym rogu płyty), ale kiedy
znalazłem BIOS dla 1.1 i 1.2 nie sprawdziłem tego i upgradeowałem nie tym co
trzeba. Na stronie http://www.fic.com.tw jest napisane, że można odtworzyć
stary BIOS z bootowalnej dyskietki - jednak u mnie płyta po prostu umilkła i
nawet nie sprawdza czy dyskietka jest w stacji. Na płycie nie ma zworki do
odtworzenia hardwarowego (jak jest w niektórych płytach tej firmy).

Może któryś z grupowiczów ma pojęcie jak wybrnąć z powyższego problemu.
1. Czy mogę się zwrócić do sklepu o wymianę / przeprogramowanie chipa z
Flash BIOSem?
2. Mam również inny pomysł - może do płyty 1.1 / 1.2 włożyć mój chip (na
takiej chyba by teraz poszedł) i tam go przeprogramować na 2.0. Wtedy może
ruszyłby na mojej płycie.
W czasie programowania Flash'a nie wyłączałem / resetowałem komputera. Po
zakończeniu programowania pojawił sie komunikat, że: "operacja powiodła się,
nacisnąć F1 dla restartu komputera i dokończenia instalacji".

Bardzo proszę o uwagi, porady, wskazówki !!!!!