Losowy CD ROM

Autor: Grzegorz Puchalski (greggy_at_polbox.com)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 12:15:29 MET

Od pewnego czasu mam następujący problem. Mój Windows 95 (OSR2) ładuje mi
CD-ROM losowo, tzn raz jest on widoczny, a innym razem po prostu go nie ma,
przy czym w konfiguracji niczego nie zmieniam. jeśli Windows załaduje mi się
bez CD, to po prostu uruchamiam go jeszcze raz, a wtedy CD się pojawia (albo
i nie). Nadmieniam, że nie ładuję sterowników z poziomu config.sys i
autoexec.bat, a mój sprzęt to od niedawna Celeron 300A_at_450 (ach jak pięknie
się kręci), 64 MB RAM, grafika Intel 740 i stary CD ROM ACER*8, którego nie
będę na razie wymieniał, gdyż spisuje się bardzo dobrze. CDek podpięty jest
na drugi kanał jako secondary master. Mam tylko jeden twardy dysk (primary
Master) i jeden CD ROM. Czy ktoś z Was miał podobny problem i
znalazł rozwiązanie. Sterowniki pochodzą z oryginalnej płyty dołączonej do
płyty głównej Atrend 6220.