Re: 3dfx

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 11:01:18 MET

: BS> Chciałbym kupić akcelerator 3dfx. Mogę zapłacić jakieś 250zł. Nie
: BS> wiem co wybrać voodoo czy rivę. Polecono mi kartę firmy CARDEX -

: Albo chcesz 3dfx'a albo Rivę. To nie jest to samo...:) Osobiście
: polecam 3dfx'a, ale porządnego, np. Monstera. Ale za tą cenę to raczej Ci się go
: nie uda nabyć.

No to Diamond Mostera w wersji pelnej za ciut wiecej moge mu sprzedac.
Uzywany przeze mnie przez pol roku.

--
       Slawomir Sidor  |  cwaniak_at_kis.p.lodz.pl  |  tel. 601 ALEKSA