Re: Procesor do monitora CTX - gdzie moge kupic?

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Thu 10 Dec 1998 - 09:46:43 MET

>Hmm, ze zdobyciem wszelkich firmowych procesorow
>jest spory problem, po pierwsze, jest je trudno
>zdobyc, a po drugie, sa dosc drogie.
Wiem o tym firma w ktorej naprawia sie zna jego cene - 150 zl i jestem
gotow za to zaplacic, byleby chodzil.

> Zapytaj sie
>w serwisie, ile chca za naprawe;
Chetnie bym oddal go im do naprawy, tylko nie mam mozliwosci
przewiezienia monitora z Kedzierzyna do Krakowa.
Nie moge wsadzic tego w pociag bo ze wzgledow bezpieczenstwa nie
wolno.

> moze lepiej bedzie
>poszukac kogos z udzkodzonym monitorem i stamtad
>wyciagnac procesor.
Umieszczajac to ogloszenie mam tez taka cicha nadzieje.

>Mozna ewentualnie pytac w dobrych sklepach
>elektronicznych, tam takie sprowadzaja na zamowienie.
Sprobuje

Kazek