Re: Request FAST ASVD 33,6/56K VOICE

Autor: Jacek Chyczewski (chalzen_at_plocman.pl)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 12:23:47 MET

A_Zet napisał(a) w wiadomości: <366c3551.915747_at_news.tpnet.pl>...
> [...]
>uzywac jako sekretarki. Juz kiedys pisalem w tej sprawie, ale znikad
>pomocy :-(, moze teraz z okazji swiatecznej zyczliwosci...
>
>Otoz jest to egzemplarz wewnetrzny, podczas instalacji nie potrafie
>zainstalowac "Wave Device for Voice Modem", bo tu chyba jest pies
>pochowany, dzieki ktoremu nie dziala funkcja voice; faxy odbiera bez
>klopotu, z internetem tez laczy zawsze na te swoje 33,6 kbps, a
>skeretarka nie chce dzialac, w zadnym z programow (probowalem
>sprawdzony na innym modemie BitWare, probowalem WinFax8) "widzac"
>dzwonki nie potrafi odebrac telefonu w funkcji voice.

Jak go znajduje Winfax? Czy przypadkiem nie jako typ Voice 101? Jeśli tak
to winfax w tej wersji nie potrafi obsłużyc.A czy inne programy to potrafią
to nie wiem.
Pliki "Wave Device for Voice Modem" powinien zainstalować windziane z
krążka instalacyjnego.Podsuń mu je w trakcie instalacji oprogramowania
modemu.
Jacek