Re: Protes SZLAG TRAFIL !!!

Autor: Marek Oberman (pesk_at_pesk.org.pl)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 12:13:45 MET

Pszemol napisał(a) w wiadomości: <366cc632.0_at_news.vogel.pl>...

>I z kim ja tu dyskutuje... Na dodatek jest tchórzem.
>(mam nadzieje, że wiesz o co mi chodzi Glino :>)

Przeciez Ty jestes Arcytchorzem - zeby bac sie podpisac
z imienia i nazwiska pod tym co sie pisze? Kto by powaznie
 traktowal gazete w ktorej pod artykulami widnialyby
podpisy typu Pszemol, Sremol, KGB, albo Dziad? Nikt.
Zanim nastepnym razem kogos wyzwiesz, to sprawdz
czy sam taki nie jestes. Choc w Twoim przypadku nie
ma co sprawdzac, czego bys nie uzyl to pasuje do
Ciebie - zlodziej - jak najbardziej, tchorz - tak samo,
myslacy inaczej - lepiej ujac sie nie da :)))) itp. itd...
Mam nadzieje, ze sie poprawisz chlopczyku :))

Pozdrawiam
Marek Oberman
E-mail: pesk_at_pesk.org.pl | Strony o niekompetencji
   WWW: http://www.pesk.org.pl | firm, polityce ekonomii
   SMS: link ze strony glownej | ochronie srodowiska i..
   http://www.pesk.org.pl/koty - Koty ICQ UIN 20843067