Re: ! Tp S.A. - moja opinia

Autor: Grzegorz Gierlik (gregg_at_lo13.univ.szczecin.pl)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 11:09:42 MET

Adam <fidor_at_friko.internet.pl> wrote:
> On 7 Dec 1998 10:40:21 GMT, Grzegorz Gierlik
> <gregg_at_euler.mat.univ.szczecin.pl> wrote:

[o klopotach z wolnym miejscem na serwerze i co z tego wynika...]

> Jest takie urzadzenie jak quota - ograniczenie wolnego miejsca na
> koncie - kazd uzytkownik moze miec na koncie 2 MB a przez np 10 dni 7
> MB (potem losowe kasowanie) . Co prawda mozna to obejsc ale trzeba
> troche sie natrudzic ,a mozna to latwo wysledzic . W ten sposob wilk
> systy i owca cala - nie wychodzi sie na nieliberalnego , a i serwer
> nie pada co dzien . Quato dostepna jest w prawie kazdej dystrybucji
> linuxa , jest darnmowa i latwa do skonfigurowania .

Wiem. Niestety nie jestem administratorem serwera. Mam tylko jego prawa,
co sprowadza sie do tego, ze w razie naglego wypadku moge cos naprawic,
ale na co dzien administracja zajmuje sie kto inny.
I admin uznal, ze quota nie bedzie bo to ,,nie demokratyczne'' -- ale
bada surowe kary za przegiecie :).

--
Grzegorz Gierlik