Re: Naginanie faktów aby wygodnie bylo piratom...

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 11:36:49 MET

On Tue, 08 Dec 1998 03:35:22 GMT, "Pszemol" <pszemol_at_polbox.com>
wrote:

>Widzisz - i to właśnie jest dowód, że wyjątkowo wybiórczo
>czytasz grupy dyskusyjne i gubisz się w tym kto komu na co
>odpisuje. To jest powodem wielu nieporozumień i błędów.
>Gdy zauważysz, że post kolegi Szymona był bezpośrednio
>"podłączony" pod mój zrozumiesz, że zwroty w drugiej osobie
>jakich użył kolega Szymon były skierowane do mnie.

Czytam wyjątkowo dokładnie (te które mnie interesują) ale
w odróżnieniu do Ciebie nie magazynuję postów na dysku.
Co przeczytane - do śmietnika. A wracając do tematu - ten wątek
ciągnie się juz ładnych parę odcinków i nie rozumiem stwierdzenia,
a właściwie pewności, że post kolegi Szymona był podpięty
akurat pod Twój post. Poza tym nie jestem jedynym, który to zauważył.
Dlaczego po prostu nie zapytasz go o to ?

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_promail.pl