!nie ma prawego Alt

Autor: Harry (harry_at_promail.pl)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 11:38:12 MET

Hej,
Mam wielki problem. Kupiłem dla szefa laptop Toshiba Satellite 4000CDT
i wszystko byłoby w porządku gdyby nie to iż nie ma tam prawego Alt.
(co za kaszana)
I szef wparował do mnie abym coś z tym zrobił. Z wymianą kompa będzie
ciężko.
Więc pytanie: jak zrobić aby pisać polskie litery np. z lewym przyciskiem
Alt, bo wciskanie Ctrl+Alt+litera (i jeszcze czasami Shift) nie wchodzi
w grę. Może jest jakiś inny sposób.
A może Toshiba produkuje też klawiatury z prawym Altem, to można by ją
wymienić?
Proszę Was poradźcie coś, bo od tego pośrednio zależy moje miejsce w firmie.

pozdrawiam
Harry

# Grzegorz Jedrasik
# harry_at_promail.pl