Re: Netscape ma sie niezle...

Autor: ROBBO (robbo_at_irc.pl)
Data: Tue 08 Dec 1998 - 10:06:18 MET

>To ja mam z ostatniej doby (źródło: Bannermania - głównie brane są pod
>uwagę przeglądarki graficzne):
>
> 56.65% Netscape
> 39.20% Netscape (compatible)
> 1.26% MSProxy
> 0.62% Infoseek
>
>To są pierwsze cztery pozycje (ogółem było ponad 197 tysięcy requestów).
>
>Niemniej jednak - pragnę zwrócić uwagę na to, że ostatnio u mnie ze
>statystyk zniknął na przykład Teleport, którego dawniej było widać na
>początku. Nie oznacza to jednak, że teleporta w tym nie ma - ostatnio
>jednak zaczął się mocniej maskować.

To efekt nowej wersji gdzie mozesz sobie wybrac jak ma sie przedstawic
jako IE czy jako Netscape czy tez jako wybrana przez Ciebie nazwa
oczywiscie jest tez standardowo jako teleport z tym ze pewnie czesc
osob to zmienia

Przy okazji strona www.pkp.com.pl
68 % M$
28 % Netscape

==  Pawel Kaminski (ROBBO) e-mail: pawelk_at_waw.pdi.net, robbo_at_irc.pl  ==
==    webmaster  http://www.pkp.com.pl/    P.Kaminski_at_pkp.com.pl     ==
== IRC: ROBBO, tel.+48-501-165-856,  SMSFAQ - http://www.smsfaq.w.pl ==