Re: Celeron-jak go ruszyc?

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 23:49:32 MET

> Witam! Mam problem jak w temacie z Celeronem 266 SL2QG Costa Rica. Nie
> chce mi sie odpalic winda 98 przy ustawieniu proca na 400MHz. Win98 laduje
> sie w pelni, ale z kolorowym paskiem na gorze ekranu i bez ikon, paska
> zadan itp., lub przy 16 kolorach i minimalnej rozdzielczosci. Przy probie
> przestawienia obrazu na
> lepszy wymaga resetu i wtedy juz wcale nie wstaje (winda) albo kaszani sie
> od nowa. Plyta gl. Abit BH6, pamieci 64MB 100MHz (tak je przedstawial
> sprzedawca skladajacy mi kompa). Pod dosem chodzi bez zarzutu (w Quake'a
> [...]

1.Tak
2. Wez pamieci i idz do kumpla sprawdzic , czy u niego ruszy na 400 MHz na
twoich pamieciach.
3. spisz oznaczenie pamieci, poszukaj na www producenta coto sa za pamieci

4. jakie macie obudowy ????
Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?