Re: TPSA - Protest czy ma sens??

Autor: Bartosz Frankowski (bjafman_at_frikobantispame.onet.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 23:31:28 MET

>Moment, cos mi tu nie gra. Jesli w ciagu pierwszego polrocza tego
roku
>dochod wyniosl 33 miliony, to wychodziloby mniej wiecej, ze
>tpsa ma okolo 183 tys. zl dochodu dziennie. W takim razie, jakim
cudem
>w ciagu jednego dnia straty wyniosly 3 mln? Protestujacy userzy
zasysali
>do siebie impulsy, czy jak? Chyba ze piszesz w starych zlotych, ale
>wtedy to strasznie malutko...

Dane te podal Telexpress i my podalismy za nim. Cos nam sie teraz
jednak wydaje, ze troche dziwnie to liczyli. Mozliwe iz wliczyli w to
cos jeszcze, bo z samych modemow tyle nie wychodzi. Badamy sprawe i w
razie czgo wyslemy sprostowanie.

bartosz jan antoni frankowski (BJAF)
/\oo/\ /\oo/\ tel:048-061-8677527 uin:8339514
/\##/\ /\##/\ Remove bantispame from my adress.
/(00)\/(00)\ http://www.kki.net.pl/bjafman
PROTEST POLSKIEJ SPOLECZNOSCI INTERNAUTOW: http://besu.ch/protest .