Re: Internet przez kablowke to tylko propaganda :(

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 22:21:19 MET

Ja dzwoniłem dzisiaj. Człowiek, który odebrał, powiedział, że na razie
podłączane są tylko dwa osiedla w Warszawie. Bzuje on na wytycznych
Działu Technicznego, który planuje podłączenia w innych rejonach pod
koniec lutego (co wg mnie należy pomnożyć przez EXP(x) gdzie x jest
dowolną liczbą z przedziału (10,+nieskończoność :-))) ).
Tak więc w najbliższym czasie ciągniemy na modemach lub przez inne
łącza stałe.

Pozdrawiam
  Bartek
<kiziuk_at_friko.onet.pl>