Re: Plyta 690mb - jak przegrac - Hopkins FBI

Autor: Perzan (Bez_GnOjU_perzan_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 22:03:41 MET

Wujek Buck <bucky_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<366da446.849743_at_news.tpnet.pl>...
> Witam!
>
> Mam nagranego na plycie Verbatim gre Hopkins FBI. Jak przegrac ja na
> druga plyte (TDK)??? Hopkins ma 690mb i nie moge go przerzucic, bo na
> drugiej plytce jest mniej! Jak to zrobic??? Verbatim i TDK maja chyba
> taka sama pojemnosc???
>
> Pomozcie jak najszybciej!!!
Czesc.
Poczytaj watek "Problem z przegraniem Hopkins FBI..."
na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet. Wlasnie tam przed chwila odpisalem.
Po ew. szczegoly zapraszam na priva.
Pozdrowienia.
Perzan.

Tomasz Perzanowski
perzan_at_priv.sos.com.pl
Usuń "Bez_GnOjU_" z adresu zanim odpowiesz.