Re: Jaki tani, dorby modem procz Zoltrixa?

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 21:59:20 MET

>ZOOM wewn. 56.6 - cena niewiele
>wyzsza od najlepszego Zoltka, a jakosc
>lepsza.

Ciekawe? - cena nie wiele wyzsza?
Wiem, ze Zoltrixy 56k (mówie o VSP, bo mialem 2 egzemplarze - jeden model
wogóle nie dzialal, a drugi znikal po rozlaczeniu - nie mozna bylo za nic
nawiazac z nim komunikacji - dopiero ewentualnie po resecie kompa - tak
podobno ma wiekszosc tych modeli) kosztowal 230zl - nigdzie nie widzialem
ZOOMa 56k tylko "troszke" drozszego. Ceny przewyzszaly na ogól 400zl ! - no
chyba, ze jest jakis okrojony model, któego nie widzialem?

Co innego jesli chodzi o Requesta - niedawno kupilem - dalem 270zl (to
rzeczywiscie cenowo niewiele wiecej niz Zoltrix) za model K56flex (ISA,
Flash - na Rockwellu oczywiscie) i chodzi!!!

I to go przede wszystkim rózni od Zoltrixa. A jak go zupgraduje do V90, to
chyba bedzie jeszcze lepiej (póki co na K56 laczy sie na 44-46kbps)
Jesli ktos chce, to moze go ustawic jako PnP - albo (tak jak ja) ustawic mu
przerwanie i com w standardowy sposób jumperkami.
Jest z voicem, jest speaker-phone, ma tez ASVD (choc wlasciwie po co mi to?)
Za 235zl moglem miec model PCI (ale równiez z normalnym pelnym procesorem
Rockwella, a nie jakies tam dziadostwo bez procesora sygnalowego) - ale
wybralem ISA - modem dla mnie musi byc ISA ;)))
PCI to moze byc najwyzej karta graficzna ;)
Choc w jednym sklepie pan sprzedawca polecal mi modemy PCI, bo w/g niego
dzialaja na szybszym zlaczu, wiec sa szybsze niz te ISA'owe - usmialem sie
jak chlolera :))

PODSUMOWYWUJAC - REQUEST jest ZDECYDOWANIE LEPSZY OD ZOLTRIXA 56K !

Jesli ktos ma jakies pytania co do niego, to prosze na priva :)

Pozdrawiam