Re: Oddaj mi kase Vobisie !

Autor: Piotr Rudnicki (prud_at_polbox.com)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 20:40:32 MET

Widzę, że znasz się na rzeczy. Przyznaję Ci rację, że gwarancja nie ma
związku z rekojmią (według aktualnie obowiązujących przepisów). Trochę
się zagalopowałem, ponieważ swój problem z firmą VATIM rozwiązywałem w
oparciu o stan prawny na sierpień 1996r. (VIEWSONIC daje 3 lata
gwarancji) i wtedy okresy gwarancji i rękojmi były rozłączne (rękojmia
przedłużała gwarancję o trzy miesiące lub dopełniał gwarancję do
pełnego roku). Ale do rzeczy... zgadzam się, że obecnie rękojmia i
gwarancja biegną osobno, przy czym rękojmi udziela sprzedawca, a
gwarancji - producent.
Dziękuję za sprostowanie mojej zaaferowanej wypowiedzi
Piotr