Odp: Jak jest z plikiem wymiany

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 19:22:27 MET

>Jak to jest z plikiem wymiany, czy założenie go na stałe przyśpiesza pracę,
>oraz kiedy można go wogóle wyłączyć.
>
>Mam 48 Mb RAM i używam compa do grafiki użytkowej.

    To zalezy od systemu operacyjnego. Probowalem kiedys grac w Unreal
na 32 MB pod WinNT i Win95/98 (plik wymiany ustawiony na 128 MB).
Okazalo sie, ze w WinNT sama gra laduje sie dluzej, ale nie dogrywa
Ci przy kazdej zmianie broni, jak to ma miejsce w Win98 (o '95 nie wspominajac...).

Pozdrówka,
 A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)