P2B - Brakuje zasobow ?

Autor: Adam Jakubowski (yarzig_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 16:43:00 MET

Czesc Wszystkim !

Mam nastepujaca konfiguracje na plycie ASUS P2B:
Video: ASUS V3000 AGP - zajmuje 1 przerwanie 2 porty IO i 4 obszary
pamieci RAM
Karta sieciowa: 3Com 3c5x9 Combo - 1 przerwanie 1 port IO
Modem: US Robotics Sportster 33.600 Wew. 1 przerwanie 1 port IO
Karta dzw.: SB AWE64 PCI 1 przerwanie 2 DMA i cos tam jescze...
WD HDD: 1GB na pierwszym kanale IDE
CDROM: BTC10x na drugim kanale IDE

Problem polega na tym, ze nie moge tego razem skonfigurowac.
Po kazdej instalacji Windows 95 wychodzily konflikty sprzetowe.
Po ustawieniu OS PNP na Yes i zarezerwowaniu przerwan
dla kart ISA ( modem i karta sieciowa ) udalo mi sie
zlikwidowac konflikty z wiekszoscia urzadzen, oprocz
niektorych urzadzen AWE64 ( np.joystick itp.)
Proba przestawiania zasobow dla tych urzadzen
nie udaje sie, Windows wyswietla , ze brak zasobow !
Poza tym Windows nie laduje sie poprawnie.
Podczas startu zatrzymuje sie na jakies 30s z czarnym
ekranem, a dopiero potem laduje desktop.
Tak samo jest pod Windows 98

Czy ktos ma podobna konfiguracje ?
Czy naprawde nie da sie tych wszystkich kart zgrac ze soba
aby dzialaly wszystkie ?
Recznie mi sie to nie udalo, a opcja PNP jak widac
nie pomogla w 100%

Moze sa potrzebne jakies specjalne ustawienia BIOS`u ?

--