Re: Pecet i Casio SF-5790Y

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 14:48:51 MET

Bednasz wrote:

> Witam Grupowiczow
>
> Czy ktos z Was probowal podlaczac notes Casio SF-5790Y do peceta przez samodzielnie montowany
> "kabelek". Ostatnio dostalem od kolegi jaki dziwny kabelek firmy "No name" i do tego prosciutki
> programik komunikacyjny ale nic nie chodzi.Chcialem kupic "firmowy" ale jak powiedzieli w sklepie
> ile moze kosztowac to dalem sobie siana. :)

Nie wiem jak twój, ale ja mam csf-8959 i kabelek kupiony od goscia na giełdzie na grzybie (takie
stoisko z samymi kablami) Kosztował mnie 100zł z jakims softem, ale używam FA122. Zrezygnowałem z
samodzielnego robienia, bo nie mam w tym wprawy, nie mogłem znaleźć jacka 2.5mm takiego, który by się
dał podłšczyć (wszystkie miały za dużš obudowe i nie wchodziły do końca) i głównego układu.

Ale jak by co:
http://www.csclub.uwaterloo.ca/u/wwiewior/CASIO/casio.html
http://www.casioworld.com/
http://home.t-online.de/home/Milan.Urosevic/casiobas.htm