Jaki Tuner TV i Radio ?!

Autor: Marcin Klimowski (Marcin.Klimowski_at_solidex.com.pl)
Data: Mon 07 Dec 1998 - 14:10:36 MET

Jaki polecacie Tuner TV (nie zintegrowany z karta video)
Jaki polecacie tuner Radiowy - tutaj interesuje mnie
        rozwiazanie zintegrowane z jakas karta dzwiekowa,
        i takie dla kogos kto karte audio juz ma.
Interesuja mnie glownie opinie uzytkownikow - jaki software do tego,
itp.
Jesli ktos ma namiary na jakis dobry site WWW z porownaniami takiego
sprzetu,
to tez prosze.

--
Marcin Klimowski